Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
9.6.2016, Kateřina Hoferková, aktualita
Umělá inteligence vytvořená vývojáři z DeepMind od Googlu musí mít také sama chuť se učit. Výzkumný tým ji proto naprogramoval tak, aby se při hraní hry Montezuma's Revenge cítila motivovaná zvítězit.
T.B. (10) | 10.6.201610:56
Nedokážu si to představit. To jako počítač dostane za zdolání levelu ve hře nějakou odměnu, tak pocítí ­"radost­" a tím motivaci získat hraním další odměny....?
Odpovědět0  0
Aros (547) | 14.6.201615:37
Ne, to jsou marketingové kecy. Prostě zavedli metriku popisující ­"úspěch­" ve hře, a algoritmus má za cíl maximalizovat tuto veličinu. Nicméně nechápu, že to někdo na ­"odborném­" magazínu tak nekriticky opíše...
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.